مبارزه کردن سیاست پیروزی ونزوئلا ونزوئلا

مبارزه کردن: سیاست پیروزی ونزوئلا ونزوئلا انتخابات ایرانیان حسن روحانی انتخابات ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری زشت ترین ستاره های هالیوود

اگر چه قشنگی ارثی هست، ولی می توان گفت که قشنگی و جذابیت هر شخص، تا حدودی به خود او نیز بستگی دارد. به عنوان مثال بسیاری از عادات ما می توانند قشنگی ما را تحت ت

زشت ترین ستاره های هالیوود

زشت ترین ستاره های هالیوود

عبارات مهم : ستاره

اگر چه قشنگی ارثی هست، ولی می توان گفت که قشنگی و جذابیت هر شخص، تا حدودی به خود او نیز بستگی دارد. به عنوان مثال بسیاری از عادات ما می توانند قشنگی ما را تحت تاثیر قرار دهند. سیگار، مواد مخدر، عادات بد غذایی، عمل های قشنگی و… روی ظاهر افراد تاثیر منفی می گذارند.

این عنوان در دنیای ستارگان اهمیت بیشتری پیدا می کند لیکن آنها همواره زیر ذره بین هستند و نخستین چیزی که باعث جذب یا دفع دیگران می شود، ظاهرشان هست. ستاره هایی که نامشان را در ادامه مطلب آورده ایم، جزو زشت ترین ستاره های هالیوود آشنا شده است اند.

ران پرلمن

ران پرلمن بازیگر فوق العاده ای است ولی نمی توان او را جزو افراد جالب به حساب آورد. او در بسیاری از فیلم ها نقش آفرینی کرده است که «پسر جهنمی» و «دشمن پشت دروازه ها» از مهمترین هایشان هست. او همچنین در فیلم «حاشیه اقیانوس آرام»، «جانوران شگفت انگیز»، «زیستگاه آن ها» و سریال تلویزیونی پرطرفدار «همانند فرزندان هرج و مرج» ایفای نقش کرده است.

او دهان بزرگ، چشم های فرو رفته، پیشانی کوتاه و فک جلویی دارد، به همین علت خودش اعتراف کرده که نقش هایی که نیاز به ماسک یا آرایش زیاد دارد را به صورت طبیعی خودش ترجیح می دهد. در واقع او در نقش هایی که صورت واقعی اش را می پوشاند، اعتماد به نفس بیشتری دارد. ران پرلمن هیچگاه صورت جذابی در هالیوود نبوده ولی جهت نقش های منفی چون آدم خلافکار عالی ترین گزینش است.

میک جگر

زشت ترین ستاره های هالیوود

میک جگر خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی و فیلم، بازیگر انگلیسی و دارنده لقب افتخاری سِر و برنده جایزه های گلدن گلوب و گرمی هست. او زیاد شهرت اش را در جایگاه خواننده گروه «رولینگ استونز» کسب کرده است ولی با تمام این موفقیت ها، صورت قشنگی ندارد. این خواننده ۷۴ ساله، به علت مصرف بیش از حد سیگار و مشروب، نه تنها حنجره، بلکه شادابی صورت اش را نیز از دست داده هست. چین و چروک های پوست صورت او نه نتیجه گذر زمان، که به علت سبک زندگی اشتباه اوست.

هلن توماس

اگر چه قشنگی ارثی هست، ولی می توان گفت که قشنگی و جذابیت هر شخص، تا حدودی به خود او نیز بستگی دارد. به عنوان مثال بسیاری از عادات ما می توانند قشنگی ما را تحت ت

هلن توماس نخستین خبرنگار زن کاخ سفید بود که در طول ماموریت خود ۱۱ مدیر جمهور آمریکا را همراهی کرد. وی نزدیک به ٥۰ سال به عنوان خبرنگار در کاخ سفید مشغول فعالیت بود. او به علت بیماری، از مدتها پیش تحت مداوا قرار داشت و در نهایت در منزل خود در سن ۹۲ سالگی چشم از دنیا فرو بست. او با وجود موقعیت اجتماعی بالای خود، صورت قشنگی نداشت. ابروهای باریک، شانه های پهن، بینی بزرگ و… به او ظاهری خشن و مردانه داده است که جهت کمتر کسی جذابیت دارد.

فلیور فلاو

فلیور فلاو رپر مشهور، تلاش دارد بار دیگر خودش را در دل هوادارانش جا کند. او در شوهای تلویزیونی مختلفی ایفای نقش کرده است ولی همه اینها نتوانسته موجب محبوبیت اش شود که احتمالا دلیلش اخلاق و صورت اوست که خیلی به دل نمی نشیند.

چهره او با چانه ای که به هیچ جای صورت اش نمی آید و دندان های ترسناک و چشم های نامتقارن اش، باعث شده است کمتر کسی به سمت او جذب شود. اگر چه نام او را در فهرست ستاره های محبوب نخواهیم دید، ولی احتمال این که نامش در میان خشونت ها و جرم های مواد مخدر باشد، زیاد هست.

کریستی بلچفورد

کریستی بلچفورد نویسنده نشریات مشهور، به علت قلم توانایی که دارد، شهرت جهانی کسب کرده هست. او اعتقاداتی دارد که جهت خیلی ها قابل قبول نیست. به عنوان مثال او پوشیدن دامن کوتاه جهت زنان را گناه می داند یا این که اعتقاد است تجاوز و خشونت علیه زنان در دنیا مرسوم نیست. او همچنین متجاوزگران را افرادی شجاع و با دل و جرات می خواند و زنان را جهت شکایت علیه همسرانی که آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دهند، سرزنش می کند.

او افکارش را واقعیت می داند و در صحبت های خود نیز از آنها دفاع می کند. بلچفورد در جواب به افرادی که او را ضد زن خواندند، گفت: «زنان دروغگوهای بزرگی هستند. حرف های مزخزف آنها هیچ منبع موثقی ندارد.» اینطور به نظر می رسد که افکار منفی او بر صورت اش نیز تاثیر گذاشته هست. ابروهای وی شکل او و چروک های پیشانی اش ظاهری خشن و نامهربان به او بخشیده هست.

فیل اسپکتور

زشت ترین ستاره های هالیوود

فیل اسپکتور موسیقی دان، تهیه کننده موسیقی و ترانه سرای اهل ایالات متحده آمریکا است که از نخستین بازیگران و صورت های معروف مؤلف موسیقی و از تأثیرگذارترین اشخاص موسیقی پاپ به شمار می رود. مجله رولینگ استون سال ۲۰۰۴ او را در رتبه ۶۳ از برترین بازیگران و صورت های معروف تاریخ موسیقی جای داد. فیل اسپکتور سال ۲۰۰۹ به اتهام قتل عمد درجه دوی لانا کلارکسون به ۱۹ سال زندان محکوم شد و اکنون دوران محکومیت خود را سپری می کند.

او حتی قبل از این ماجرا، زنان زیادی را به علت رد کردن پیشنهادهای او، با خشونت تمام مورد اذیت و آزار قرار می داد. علاوه بر شخصیت آزاردهنده او، او صورت نامطلوبی نیز دارد. موهای بلند و نامرتب، دهان کوچک و گوش های بزرگ… به دل هیچکسی نمی نشیند. در سال ۲۰۱۴، مجله «تلگراف» او را به عنوان زشت ترین صورت سال اعلام کرد.

دناتلا ورساچه

اگر چه قشنگی ارثی هست، ولی می توان گفت که قشنگی و جذابیت هر شخص، تا حدودی به خود او نیز بستگی دارد. به عنوان مثال بسیاری از عادات ما می توانند قشنگی ما را تحت ت

دناتلا ورساچه طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیانگذار شرکت ورساچه، جانی ورساچه است که خود صاحب ۳۰ درصد از سهام شرکت ورساچه است که مدتی به علت عدم علاقه به ایجاد تغییرات و اعتیادش به مواد مخدر، منجر به ورشکستی این شرکت شد. او یکی از مشهورترین افراد در دنیای مد و فشن است ولی اگر به صورت او نگاهی بیاندازید، رد پای اعتیاد به خصوص کوکائین را در صورت اش خواهید دید. او درمان این درد را بوتاکس و عمل های قشنگی می داند. با این حال هنوز هم اثری از قشنگی در صورت او دیده نمی شود. دناتلا ورساچه اعتقاد است: «من اعتقادی به قشنگی طبیعی جهت زنان ندارم.»

جیمی سویل

جیمی سویل مجری معروف و از مشهور ترین مجریان شبکه خبری بی بی سی بود. گزارش شده است که او در سال ۲۰۱۲، حداقل ۵۰۰ کودک و تعداد بی شماری از زنان، از ۲ تا ۷۵ سال، را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده هست. روان شناسان ثابت کرده اند که او مبتلا به روان پریشی هست. در نشریات مختلف، به طور مکرر از جرم های او نوشته و او را به «فردی که هیچگاه جالب نبوده» خطاب کرده اند. باطن جیمی سویل حتی روی ظاهرش هم تاثیر منفی گذاشته هست. چشم های نامتقارن، دندان های نامرتب، موهای پریشان و… از او صورت ای منفور ساخته است.

ژاکلین ویلدن اشتاین

زشت ترین ستاره های هالیوود

ژاکلین ویلدن اشتاین به علت عمل های قشنگی عجیب و غریب اش در اینترنت و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … مشهور شده است هست. او میلیون ها دلار تنها جهت عوض کردن ظاهرش خرج کرده ولی گویا پایش را از آنچه باید در این کار فراتر گذاشته هست. ابرو و چشمان کشیده، گونه های برآمده، لب ها و چانه های باد کرده… به جای زیبایی، او را تبدیل به فردی ترسناک کرده هست. با این اوصاف، او در این مورد می گوید: «من از ظاهر خودم راضی هستم!»

برترین ها

واژه های کلیدی: ستاره | موسیقی | هالیوود | اخبار فرهنگی و هنری

زشت ترین ستاره های هالیوود

زشت ترین ستاره های هالیوود


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار