مبارزه کردن سیاست پیروزی ونزوئلا ونزوئلا

مبارزه کردن: سیاست پیروزی ونزوئلا ونزوئلا انتخابات ایرانیان حسن روحانی انتخابات ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات نقطه قوت تیم ملی تجربه کی‌روش است/ نباید راجع به مراکش فریب بدهند ، سید جلال حسینی

مدافع تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: تجربه بالای کی‌روش باعث موفقیت تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی می‌شود.

نقطه قوت تیم ملی تجربه کی‌روش است/ نباید راجع به مراکش فریب بدهند ، سید جلال حسینی

سید جلال حسینی: نقطه قوت تیم ملی تجربه کی روش است/ نباید راجع به مراکش فریب بدهند

عبارات مهم : ایران

مدافع تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: تجربه بالای کی روش باعث موفقیت تیم ملی در مسابقه های جام جهانی می شود.

به گزارش مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید جلال حسینی راجع به آخرین شرایط تیم ملی کمتر از پنج ماه تا شروع جام جهانی اظهار کرد: هنگامی که به عنوان دومین تیم دنیا و نخستین تیم آسیایی مجوز حضور در جام جهانی را کسب کردیم، قدرت خود را در فوتبال آسیا به همه نشان دادیم ولی این قدرتنمایی قاره ای اکنون کافی نیست و باید خودمان را جهت رویارویی با عالی ترین های دنیا آماده کنیم. جهت نزدیک کردن خودمان به سطح رقبا باید به عالی ترین شکل آماده شویم و با استفاده از تک تک لحظات خودمان را آماده کنیم. در این راه به بازی های دوستانه و برپایی اردوهای خوب نیاز داریم و امیدوارم با برنامه ریزی خوبی که انجام شده است با عالی ترین شکل ممکن وارد مسابقه های جام جهانی شویم.

نقطه قوت تیم ملی تجربه کی‌روش است/ نباید راجع به مراکش فریب بدهند ، سید جلال حسینی

او با اشاره به تجربه سرمربی تیم ملی گفت: نقطه قوت تیم ملی تجربه بالای کارلوس کی روش هست. به همه ثابت شده است که این تجربه چقدر می تواند به تیم ملی کمک کند. این تجربه خودش را در افزایش مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی نشان داد و مطمئنا تفکرات سرمربی تیم ملی می تواند به بازیکنان جهت ارائه عالی ترین عملکرد در مسابقاتی چون جام جهانی کمک بزرگی کند.

حسینی به برگزاری تمرینات ریکاوری بدنی و ذهنی بازیکنان بعد از آخر بازی های لیگ اشاره کرد و گفت: من چند سال زیر نظر کی روش کار کرده ام و مطمئن هستم او جهت منافع تیم ملی عالی ترین تصمیم ها را می گیرد. فکر می کنم تصمیمی که سرمربی تیم ملی جهت انجام تمرینات ریکاوری بعد از بازی های لیگ گرفته، از مهمترین تصمیمات اوست. تمرین در مجموعه پک بسیار آرامش دهنده است و هنگامی که من بازیکن در فضایی که نزدیکی بسیاری به جام جهانی دارد، تمرین می کنم، می توانم از لحاظ بدنی و ذهنی آماده شوم. اگر از بقیه بازیکنانی که اینجا تمرین ریکاوری می کنند، راجع به فضای تمرینات بپرسید، مطمئنا جواب آنها هم همین خواهد بود که تمرین در این شرایط بسیار آرامش بخش است.

مدافع تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: تجربه بالای کی‌روش باعث موفقیت تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی می‌شود.

وی افزود: بازیکنانی که در لیگ کشور عزیزمان ایران بازی می کنند باید خیلی تلاش کنند. ما شرایط مشکل در لیگ مان داریم و امکانات کمی در اختیارمان است ولی در اینجا می توانیم از شرایط خوب، امکانات خیلی بهتر و برنامه ریزی دقیق تر کادر فنی تیم ملی جهت رسیدن به سطح ایده ال استفاده کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با اشاره به شعار “همه جهت تیم ملی” و لزوم ایجاد اتحاد تا آخر مسابقه های جام جهانی گفت: فکر نمی کنم کسی تردید داشته باشد که جام جهانی یکی از مهمترین اتفاقات دنیا در تمامی زمینه هاست. در جام جهانی عنوان دیگر فقط فوتبال نیست و پای اعتبار یک کشور و اوج بودن پرچم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مطرح هست. مطمئنا هنگامی که پای پرچم کشور عزیزمان ایران در میان باشد، همه پای کار خواهند بود. مردم که مانند هر لحظه در کنار ما هستند و مسوولان هم با تلاش و حمایت مورد نیاز قطعا می توانند کمک بزرگی به تیم ملی کنند. من مطمئن هستم این اتحاد حول پرچم کشور عزیزمان ایران شکل می گیرد و تیم ملی با یک حمیت و اتحاد ملی به جام جهانی می رود.

حسینی راجع به ارزیابی اش از تیم ملی مراکش، حریف نخست کشور عزیزمان ایران در جام جهانی و انتظار اوج جهت کسب موفقیت برابر این تیم گفت: من هم این حرف را شنیده ام ولی باید این را بگویم که راجع به مراکش باید بر اساس اطلاعات واقعی اظهارنظر کرد. این یک واقعیت است که اسپانیا و پرتغال هم از مراکش هراس دارند. طبیعتا ما هم باید با آمادگی خیلی بالایی به مصاف مراکش برویم. آنها تیم خیلی کاملی دارند؛ تیمی که از بازیکنان مطرح و لژیونر سود می برد. نباید با بعضی حرف ها راجع به مراکش بازیکنان و مردم فریب بخورند. باید طوری تمرین کنیم که از هر لحاظ آماده رویارویی با این تیم شویم. باید خیلی خوب تمرین کنیم و برنامه ریزی خیلی خوبی جهت مقابله با این حریف داشته باشیم. هر لحظه در تورنمنت ها نخستین بازی سخت است و این بار هم حریف ما تیمی قدرتمند از آفریقاست و حق نداریم این تیم را حریفی ساده یا معمولی بدانیم.

نقطه قوت تیم ملی تجربه کی‌روش است/ نباید راجع به مراکش فریب بدهند ، سید جلال حسینی

وی افزود: امیدوارم همانطور که کادر فنی تلاش می کند صورت ای واقعی از تصویر رقبا جهت بازیکنان بسازد، مردم و هواداران هم راجع به مراکش اطلاعات واقعی و کامل کسب کنند.

واژه های کلیدی: ایران | مراکش | فوتبال | بازیکنان | جام جهانی | سید جلال حسینی | فدراسیون فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار